021-88867856
samfkids@gmail.com
ساعت کاری: 8 الی 17

مجموعه مهارت آموزی و نوآوری​​​​​​​ سمف‌کیدز

آدرس ما
تهران، میدان فردوسی
با ما در ارتباط باشید
​samfkids@gmail.com
شماره تماس
09128906507 - (021)88867856
فرم درخواست دوره

خدمات و دوره‌های سمف‌کیدز

کدام مدارس مخاطب دوره‌های سمف‌کیدز هستند؟

اگر در فصل تابستان، برگزارکننده پایگاه تابستانه در مدرسه هستید.

اگر در برنامه کلاسی سال تحصیلی یک یا چند زنگ کلاسی را به کلاس‌های فوق برنامه مانند رباتیک، پژوهش، مهندسی و هنر اختصاص داده‌اید.

اگر کلاس‌های افتراسکول در زمینه‌های مختلف در مدرسه شما برگزار می‌شود .
​​​​​​​
اگر در تقویم سال تحصیلی مدرسه، برای مناسبت‌های مختلف مانند جشن یلدا، روز مادر، روز مهندس و ... برنامه‌های دانش آموزی و خانوادگی جذاب دارید.

و برای هرچه بهتر برگزار کردن این کلاس‌ها و برنامه‌ها به دنبال یک تیم متخصص و همراه می‌گردید، ادامه مطالب را ملاحظه فرمایید.

روند طراحی و تولید محصولات سمف‌کیدز

​در هر پایه تحصیلی متناسب با توانایی‌های دانش آموزان بیش از 200 عنوان پروژه که منطبق بر کتب درسی هر پایه می‌باشند، در دسته‌های زیر طراحی و تولید شده است:

پروژه‌های علوم مانند صابون سازی،اسلایم سازی، عطرسازی، لوسیون سازی،اجاق گاز خورشیدی، فلاسک، جعبه نور، پریسکوپ، سیستم گردش خون، سیستم تنفسی و...

پروژه‌های مکانیکی مانند ساخت پل گلدن گیت، جرثقیل، منجنیق، بالابر، بیل مکانیکی، چوب ماهیگیری، توربین بادی،گلایدر، پل مقاومتی، تخت هیدرولیکی،قایق پدالی و...

پروژه‌های الکترونیکی مانند ساخت دزدگیر خانه، آسانسور، پنکه، چراغ خواب، توربین تولید برق، اعصاب سنج، هواپیما موتوردار، ماشین کنترلی، ربات فوتبالیست و...
​​​​​​​
پروژه‌های هنری مانند مجسمه‌سازی، نقاشی روی سطوح، نقاشی با آبرنگ، نقاشی با گواش، عروسک‌سازی، اسمبلاژ، کلاژ، کاریکاتور و ...

پروژه‌ها:

بسته محصول دوره‌ها:

​با ترکیب کردن (باندل) چند پروژه با یکدیگر، بسته های دوره‌های مختلف مانند مهندسی خلاق، مکاترونیک، پژوهش، هنر و ... در تعداد جلسات مورد نیاز برای پایگاه تابستانه، سال تحصیلی و افتراسکول آماده می‌شود. مدارس می‌توانند بسته مورد نظر خود را انتخاب نمایند.برای اطلاع از محتویات بسته‌ها از انتهای همین صفحه وارد بخش‌های "پایگاه تابستانه"، "سال تحصیلی" و "ورکشاپ‌ها" شوید.

پکیج دوره‌های سمف‌کیدز شامل چه خدماتی است؟

ارسال بسته ابزار و ادوات ساخت پروژه‌ها برای هر دانش آموز تنها یکی از خدمات مجموعه سمف‌کیدز می‌باشد و این مجموعه به هیچ وجه تنها فروشنده بسته‌های آموزشی نیست بلکه با شناختی که از نیازهای مدارس داریم، یک پکیج کامل خدمات را برای مدارس در نظر گرفته‌ایم که این خدمات به شرح زیر می‌باشند:


هر مدرسه یک سوپروایزر اختصاصی دارد که بصورت دوره‌ای به مدرسه سرکشی ‌می‌کند،هدف از این کار اجرای صحیح و عالی پروژه‌ها و رفع مشکلات کلاس و دانش آموزان می‌باشد. سوپروایزر در تمام روزهای هفته پاسخگوی سوالات و موارد مطرح شده از سوی کادر مدرسه و والدین است.

سیستم گزارش دهی آنلاین، این امکان را به شما می‌دهد که هر روز در جریان تمام جزییات رخ داده در کلاس از نظر نحوه پیشروی طرح درس و موارد رخ داده قرار گیرید.همچنین در این سیستم گزارش‌دهی گزارش عملکرد هر دانش آموز در هر کلاس توضیح داده شده است.

ارسال گزارش متنی و تصویری در گروه‌های مدارس در هر روز کلاس به این جهت که والدین از روند هر جلسه کلاس مطلع گردند.
​​​​​​​

برگزاری جلسات توجیهی والدین در خصوص دوره انتخابی مدرسه در ابتدای سال و جلسات توضیح روند کلاس در طول سال تحصیلی، توسط سوپروایزر در صورت درخواست مدرسه. 

در نظر گرفتن یک پروژه آنلاین در بسته، جهت برگزاری کلاس‌های آنلاین در تعطیلات اعلامی توسط آموزش و پرورش

برگزاری نمایشگاه از پروژه‌های دانش آموزان در زمان درخواستی مدرسه جهت آگاهی کامل والدین از خروجی کلاس و جذب دانش آموزان جدید.


​برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پکیج‌های آموزشی، در سه بخش زیر، روی دکمه اطلاعات بیشتر کلیک کنید

ارائه متفاوت ترین راهکارهای آموزشی

برترین اساتید کنکور

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ورکشاپ‌ها و رویدادها

اطلاعات بیشتر

دوره های آموزشی آنلاین

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

​کلاس‌های ویژه پایگاه تابستانه

اطلاعات بیشتر

امکانات کارگاهی برای هر دانش آموز

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

​کلاس‌های ویژه سال تحصیلی

اطلاعات بیشتر

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش